Monday, February 6, 2012

3in1

04.02.12
Hetkel olen koos hostemaga Bregenzi poole teel. Et siis rongiga 7 (!!!!!!!!!!!) tundi sõitmist. Ja arvake ära, mitmendas vagunis me istume. Ega siin pole midagi arvatagi, loomulikult 22-s (lol). Jõhkralt luksluslik rong on, tundub nagu oleksime esimeses klassis… :D. Ja maaaaaastik on meeeeeeeeegaaaaa. Mingi väikeste “küngaste” vahel linnakesed jnejne. Iluuuuuuusssss… Igatahes, ekraanilt näen, et rong läheb ka läbi Salzburgi ja Innsbruki. Ei jõua ära oodata.
Olen siis kuni üheksanda veebruarini ära, hostsugulaste juures. Eile öösel alustasin ühe joonistusega ka, paar tundi joonistasin ja siis sundisin ennast magama minema. Magasin kuni poole 12ni hommikul :D. Näpud praegu täiega sügelevad selle joonistuse järgi, tahaks selle valmis saada. Ma ei raatsinud seda kaasa võtta (kui oleks kaasa võtnud, siis sellega oleks kindlasti midagi juhtunud), pean selle viis päeva ära kannatama :D:D. Tegelikult on mul nii palju joonistusi vaja teha, 4 tk kindlasti.
Hakkan nüüd siis raamatut kirjutama, mul tegelikult niiiiiii vähe veel vaja teha. Mul palju vaba aega ju ka, hehe. Kuid tegelikult on päris raske raamatut kirjutada, kui sind on juba viis kuud ümbritsenud võõras keel… Mõte ei tööta üldse enam nii korralikult :D. Muide, kui empsiga telefonis rääkisin, siis ta ütles, et mul saksa aksent juures ja tekst, mis ma blogisse kirjutan, pidi ka veits mööda olema, haha… Ma tegelikult ei viitsi mõeldagi, mida ja kuidas ma kirjutan. See on lihtsalt nii raske hetkel. Nojah, mis siin ikka :D.


05.02.12
Nii, olen siis nüüd Bregenzis. See asub Sveitsile (tean, et see “S” käib katusega, aga ma ei viitsi jamada) ja Liechtensteinile päris lähedal. Olen koos hostemaga tema õe juures, ja see korterelamu on ikka suht viimasepeal. No mitte nii viimasepeal, aga üle keskmise kindlasti. Isegi nende auto on automatisch. Aga imelik on see, et ühes toas on neil kaks ülusuurt arvutiekraani, üks natuke väiksem kui teine. Nagu mis mote sellel on…?
Ja muideks, täna viisid mind mu hostema, tema õde ja õe mees ning nende (suureks kasvanud) laps mägedesse. Käisime vähemalt 2500m kõrgusel, sõitsime mägiliftiga(?) mäkke. Kuid enne seda pidime autoga mingi tund aega sõitma, läbi Šveitsi. (Jah, käisin täna kahes teises riigis, Sveitsis ja Liechtensteinis!!!! Sest mägi, kus käisime, asub Sveitsis ja et jõuda Sveitsi, pidime läbi Liechtensteini sõitma.) Ja päris paha hakkas mul seal autos, haha :D, sest sõitsime ülesmäge ja kurvid olid jõhkrad. Kõrvad läksid ka iga sekundi tagant lukku. Aga pidasin ilusti vastu. Ja hostema õe mehel olid vist kõik mägede nimed peas. Kogu aeg teadis, kuidas ühte ja teist mäge nimetatakse.
Päris külm oli mägedes, -24 kraadi (aga ok, teie, eestlaste jaoks see vist nii külm ei ole enam, jah?). Ja uskumatult ilus oli ka ikka, tegin hullult palju pilte. Pildid panen siis pildid üles, kui tagasi Viini jõuan. Fotoka juhe jäi koju.
Õhtul pidasime Martina (hostema õe teine laps) sünnipäeva, ning sain ülejäänud perega rohkem tuttavaks. Kõik on väga toredad. Ahjaa, kui eile kusagil üheteistkümnest hostema õe korterisse jõudsin, siis Martina pidas oma sünnipäeva koos mõningate sõpradega (sai muide 25 aastaseks) ja ma siis veetsin ka oma kaks tundi 22-27 aasta vanuste seas, hehe. Lahedad inimesed olid, veitsa purjakil (lol). Ja hommikul pidi niiiii vara üles ärkama, et mägedesse minna. Aga ikkagist jõudsin enne magama jäämist raamatut ka veits kirjutada. Nüüd olen nii väss :D.

06.02.12
Täna sain kaua magada, kusagil kella üheteistkümnest ärkasin üles. Kedagi kodus polnud, sain rahulikult üksinda hommikust süüa, hehe. Mulle meeldib hommikuti üksinda süüa. Mõne aja pärast jõudis hostema tagasi koju (käis toiduaineid ostmas) ning siis tegime koos Michielaga süüa.
Kusagil kahe paiku, kui kõigil kõht täis oli, panime ennast suusatamiseks valmis (mina, hostema ja tema õde) ning läksime teele. Mingi tund võttis autosõit sinna aega. Ja alguses oli mul ikka nii raske suusatada- õhk, rõhk ja kõik muu on ju sellisel kõrgusel nii teistsugune (olime kusagil 1km kõrgusel merepinnast). Aga pärast läks kõik libedalt, haha. Hostema õde oli mu “suusatamisoskusest” nii imestunud lausa (LOL). Kuigi ausalt, ma suusatan täiesti tavaliselt, vb isegi alla keskmise, sest ma koperdan suht tihti, haha. Pärast suusatamist käisime kohvikus, jõime teed ja sõime torti ning siis sõitsime tagasi koju. Maastikust pole mõtet rääkidagi, sest see on kogu aeg samasugune- ehk siis megamegamega ilus. Täna unusasin oma fotoka maha ka, krt. Kodus jälle sõime, istusime lauas vähemalt kaks tundi.
Kui kaks esimest ööd magasin hostema õe korteris, siis nüüd magan üks korrus allpool, hostema õe laste korteris. See korter nii viimasepeal ei ole, annab täiesti normaalse möödu välja, haha.
Ma olen täna nii palju soksi söönud- kogu aeg pakutakse, sest nad said teada, et ma armastan soksi :D (veits suvaline lause, aga mis siis :D)

2 comments: