Tuesday, February 7, 2012

Better run, better run

Et te teaksite, kus ma hetkel asun:


Täna hommikul pidin kell kümme üles ärkama, et kell 11 välja minna. Läksime koos Michaelaga hostemale vastu (oli muuseumis) ning pärast seda läksime kolmekesi Lidausse, mis asub Saksamaal (jah, olen nüüd ka Saksamaal ära käinud, haha). Lindausse minnes kõndisime mööda suurt järve, jube külm oli. Seega lõpuks otsustasime viimased kilomeetrid rongiga minna. Kohale jõudes veetsime mõned tunnid kohvikus.
Ja kuna ma eile avastasin, et Geir elab ka Bregenzis, siis otsustasime täna kokku saada. Geir tuli siis ka meie juurde kohvikusse, mõnda aega olime veel seal, ja pärast seda läksime Geiri juurde (hostema ja Michaela läksid koju). Ja siis olin päris kaua Geiri juures. Nojah, tal on ikka sitaks vedanud, tema hostpere on ikka mega rikas. Nagu mida hekki. Jube ilus maja on ikka :D, neljakordne. Kõrgel mäe otsas ka veel, seal on näha tervet seda suur järve. Uhkustas mu ees oma hostperega, krt. Aga ok, tglt ma olen oma hostperega ka rahul, vähemalt saan Viinis elada, jehuuuuuuu :D.
Kusagil viie-kuue paiku jalutasime tagasi linna, et siis seal uuesti minu hostema ja muude hostsugulastega kokku saada. Seitsmest läksime kõik koos uuesti restorani sööma. Pärast seda läks Geir minema ning meie ülejäänud sõitsime koju. Ja siis sõime veel pannkooki, sokolaadikomme, jõime teed ja rääkisime niisama juttu. Hostema õe mees näitas oma fotograafia albumit (nad on käinud vägavägaväga palju reisimas), päris ilusad pildid olid. No tema kohta võib öelda, et on tõeline fotograaf. Ja siis tal olid jälle kõik (seekord Himaalaja) mägede nimed peas.

No comments:

Post a Comment