Friday, February 3, 2012

Don't fight the feeling

HEDIIII!!!!!! Sain kella kätte! Mega ilus ikka, vägavägaväga meeldib. Suuuuuuuuuuuuuuuuuur aitäh ja kalli sulle! :):)


Täna oli koolis vaid neli tundi. Noh, mul tegelikult kolm, sest ma reedeti üheksast kooli (kuna esimene tund on prantsuse keel ja kuna ma ei ole seda õppinud, siis klassijuhataja oli nõus esimene tunni vabaks jätma jnejne...).
Sain siis oma hinnetelehe ka kätte :D. Õps hindas mind siis "naerunäoga". :) (Aga noh, võib öelda, et ma pm lõpetasin viitega.)
Pärast kooli läksin koju, sõin ja siis peaaegu kohe läksin linna peale, et omale jogging tressipükse leida. Aga noh, ikka ei leidnud selliseid, nagu tahan. Eks pean veel ringi tuulama. Ahjaa, siis ma ekslesin metroos mingi tund aega, kogu aeg võtsin vale poole :D. Olin nii väsinud ja omas mullis... Pärast seda, kella viiest läksin trenni ja kaheksast jõudsin koju. Trennis olles leppisin Lauraga kokku, et kui tagasi jõuan, siis kohtume millalgi, sest ta läheb 15 veebruar tagasi Saksamaale. Ta on nii tore tüdruk, et taha, et ta läheks. Ahjaa, ma homme minema ja olen kuni üheksanda veebruarini ära. Homme vb kirjutan sellest pikemalt ka. Seitse tundi rongiga sõitu, normaalne...
Täna on tegelikult nii piinlik päev olnud :D. Ei taha rääkidagi, haha...
Ja teate ka, kui raske mul eesti keeles kirjutada on? Mõne sõna meeldetuletamisega läheb mul pool tundi aega ja enam ei mõista ma üldse, mis sõnad käivad kokku ja mis lahku ja kuhu ma komad peaksin panema... Andke mulle andeks minu kirjavead, eks :D

1 comment: