Friday, January 20, 2012

Someone else

Nii palju aega on minu viimasest postitusest möödas. Kuu aega vist? :D Sry... Ei ole eriline blogipidaja :D. Okei, üritan selle kuu kuidagi kokku võtta. Nii palju, kui mul meeles on.
Alustaks viimastest sündmustest.
Täna on koolis avatud uste päev. Praegu mõtlen, et oleks võinud siis kauem magada, sest midagi ei ole teha. Istume neljakesi ühe laua taga, kolm meist informeerivad vanemaid jne (mina nende kolme hulka ei kuulu, sest ma ei mõista midagi :D). Peame kella üheni siin istuma. Oeh :D. Aga vähemalt on mul aega blogi kirjutada, haha.
Ahjaa, pärast kahenädalast vaheaega vahetasin klassi. Enne olin 7b klassis, nüüd olen 7a-s. Miks? Sest esimese klassiga ei olnud mul tegelikult mitte mingit sidet. Nad olid küll toredad jne, aga noh, mõned inimesed lihtsalt ei sobi omavahel. Sellepärast otsustasingi vahetamise kasuks. Tegelikult plaanisin kooli vahetada, aga kuna juhtusin oma paraleelikatega ühel päeval kokku, ja kuna ma rääkisin neile oma plaanist, siis nad pakkusid, et ma võiksin hoopis nende klassi tulla. Klass, kus ma praegu olen, on küll palju avatum ja lõbusam :). Aga täiega imelik on, kui oma "vanu" klassikaaslasi näen. On küsitud ka "kas uus klass on parem?", juures selline sarkasmiline toon. Aga ma umbes teesklen, et ei saanud nende tögamisele pihta ja ütlen, et te kõik olete toredad jne. Eks nad kindlasti olid mu peale pettunud... kuid mul suht ükskõik. Peaasi, et mul parem on :D. Aga tegelikult - nüüd suhtlevad nad minuga paljupalju rohkem kui alguses :D. Veider.

Haha, eilesed kunsta tunnid olid jumala ägedad. Õps otsustas Hitlerit mängima hakata, vähemalt nii aru sain :D. Tema jutust ei saanud ma midagi aru, aga kuna ta pani omale musta paberiruudukese habemeks, siis midagi muus ju arvata polnudki :D. Ja veel, kuna mul üks joonistus hetkel käsil ja eile tegin veitsa seda ka kunsta tunnis, siis seda nähes ütles õps mulle, et tema küll nii joonistada ei suuda nagu mina seda teen. Kuigi ma olen jumala kindel, et kõik suudaksid nii joonistada, kui vaid kannatust oleks. Ja alati, ükskõik, mida ma ka kunsta tunnis ka ei joonistaks (olgu see kasvõi üli mööda), ütleb ta mööda minnes "vaoooo" või näitab pöialt :D. LOL.

Veitsa siis uuest tunniplaanist ka. Esmaspäevast kolmapäevani on tunnid kella kaheni. Neljapäeval ja reedel kella neljani. Aga nendel kahel viimasel päeval saan kauem magada, sest esimest tundi minul pole (kuna ma ei oska prantsuse keelt). Ja tegelikult, reedel on mul vaid neli tundi. Pärast seda nelja tundi lähen koju, söön, ning seejärel lähen tagasi kooli, sest siis algavad afternoon lessons. Ja pärast neid tunde lähen otse võitluskunsti, jeeeeeeeeeeeeee. Ahjaa, kuna mul nüüd punane vöö võitluskunstis, saan ma seitse korda nädalas trenni minna. Esmaspäeval on kaks õppetundi (1 õppetund võrdub kahe tunniga ehk esmaspäeval on neli tundi), teisipäevast laupäevani 1 õppetund päevas. Lahe. Tegelikult teisipäeval on tund ainult kõigekõige parematele, aga ma ükskord kogemata sattusin ka sinna. Aga siis üks õpetajatest ütles, et kuna ma nii väga tahan võitluskunsti teha, siis ma võin nendega ka seal käia. Aga ma ei julge eriti, sest ma olen nii koba :D. Kuid nad meeldivad mulle täiega (sest nad on nii toredad ja lahedad ja mida kõike veel), niiet ma pean oma kobaduse koha pealt silma kinni pigistama ja ennast kohale vedama, haha.

Okei, pildid on veits segases järjekorras (toimumisaja järgi just). Ei viitsi neid ümber tõstma hakata.



Joonistasin hostvanaemale jõulukingituseks (Flora idee). Ma ei ole sellega joonistusega absoluutselt rahul, ei meeldinud seda pilti joonistada ka. Aga eile hostema ütles, et hostvanaema raamis pildi, riputas seinale, ja nii paljud on selle kohta öelnud, et väga hästi joonistatud. Hostvanaemale pidi ka see pilt väga meeldima.






Vaheajal käis Liisa Viinis! Palun tule tagasiiiiiiiiiiiiiiiiii, minu ilus (nüüdsest) brünett(?). Järgmine kord pildistame ennast koos nende värviliste lipsudega :D. Ja teeme kallistamise päeva :D. Ja siis teeme sellise päeva ka, mil ei tohi vastata eitavalt :D. Ich liebe dich, meine kreativ Freundin.





Ühel jaanuarikuu varahommikul Hediga! (Sellised me tegelikult olemegi.) Millal sina mind külastad? :D Ich liebe dich auch.





Eelmisel reedel kutsus Flora mind peole, Ühel tema sõbrannadest oli sünnipäev. No suht lahe oli :D. Kohtasin jällegi palju toredaid inimesi (kellest mäletan kõige rohkem vaid kahte). Koju jõudsime kusagil neljast ööesel. Tegin ühe teise vahetusõpilasega, Lauraga, pilti ka. Kuid ta pidi juba esmaspäeval ära sõitma, tagasi Hispaaniasse.





Kinkisin hostperele ühe isetehtud jõulukingi ka. Nüüdseks ripub see ilusti seinal :).








Jõulud veetsime perega Altaussees, hostvanaema juures. Tegelikult on hostemal kaks kohta, kus elada. Korter Linzis ja maja Altaussees. Normaalne, eksju :D.
Mega ilus koht see Altaussee. Olime seal umbes nädal aega, õppisin veidike lumelauatamist ka. Kui muidu mul tasakaalu absoluutselt pole, siis lumelauaga oskan perfektselt tasakaalu hoida. Ise imestasin ka, kuidas see võimalik on. Nende arvates pidin väga hea olema :D.
Aastavahetuse saatsin mööda poiste seltsis, haha. Erines väga minu tavalisest aastavahetusest :D. (Kuna mul ei olnud mitte mingeid plaane aastavahetuseks, siis küsisin ühe oma trennikaaslase käest, mis ma teha võiksin, ning tema siis kutsus mind endaga kaasa.) Mängisime mingeid mänge, k.a. twisterit.


Lõpetuseks - uuest kuust (veebruari algusest) luban hakata iga päev blogisse kirjutama. See on väga suur lubadus minu jaoks :D, niiet olge siis mulle ikka toeks, haha :D

No comments:

Post a Comment