Friday, December 16, 2011

Once upon a time

Okei. Mina ei tea, ma pole kunagi varem nii kaua nii õnnelik olnud :D. Okei, muidugi võiksid mõned asjad paremini olla, aga need asjad, mis mind õnnelikuks teevad, lihtsalt jätavad need halvemad asjad varju. Ma tegelikult ei oska öeldagi täpselt, mis mind nii väga õnnelikuks teeb. Võib-olla see, et nii paljud inimesed kallistavad mind iga päev. See on ikka niiiiiiiii äge :):). Ja kusjuures, mõndadega neist tutvusin alles kuu aega (või vähemgi veel) tagasi.
Praegu jõudsin just tagasi jõulupeolt. Olime trennikaaslastega kusagil pubis niisama aega veetmas. Nagu niiiiii tore seltskond. Isegi võiks öelda, et ma armastan neid. Praegu ma küll ei kujuta ette, mis siis saab, kui Eestisse tagasi lähen...
Ahjaa, enne seda pidu oli meil võitluskunstis test. No mine metsa, kuidas ma ikka feilisin. Lõpus ütlesin õpetajale, et ma ei taha läbi saada, et ma ei tunne ennast veel punase vöö väärilisena. No aga muidugi tema oli sellele kardinaalselt vastu ja mul ei jäänud muud üle, kui tema otsusega rahul olla :D:D.
Tegelikult ma ikka muretsen, et ei ole nii hea, kui teised :D. Aga noh, eks siis näib... (Pean ennast kõvasti kätte võtma.)

Ja jällegi, niiiiiiii palju asju on juhtunud. Ma ei mäleta enam pooligi neist :D. Aga on üks lugu, mis mulle pikaks ajaks meelde jääb. Nimelt mingi nädal aega tagasi vist istusin metroos rongis, ja kuna olin veitsa väsinud, toetasin pead vastu akent ja vaatasin niisama kauguses olevat naist, kes täiega lehvitas. Ma ei teinud sellest väljagi, kuid jäin siiski seda naist vahtima. Ja siis see naine näitas kätega, umbes et "hei sina seal, kes sa magad". Mu esimene reaktsioon oli "nagu mida asja" ja tõstsin oma pea. Ja siis see naine näitas uuesti viipe keeles, umbes et "jahjah, sina seal" ja lehvitas mulle uuesti. Ma mingi jumala üllatunult tõstsin käe ja lehvitasin aeglaselt talle vastu. Seejärel jäi ta rahule ja läks minema. Mul pole siiani õrna aimugi, kes see naine oli, haha :D. Nagu jumala veider.



Nii. Koolist taheti, et ma kujundaksin kooliballi kutsekaarti. Üritasin midagi välja mõelda. Ise ma eriti rahul nendega pole, aga noh, eks näis...







Aga noh, kool on iseenesest väga igav. Ma ei hakka sellest rääkimagi :D. Täieliku ajaraisuna tundub vahest :D. Kuid, ma õpin keelt seal, vähemalt see on kasuks :D.



Midagi Iirimaalt. (Ok, tglt see suht ammu saadetud, empsi ja Hedi poolt, aga kuna ma märkasin, et mul pole sellest pilti üleval, siis mõtlesin, et lisan.)
Eelmisel nädalal (vist) sain uuesti kirja Iirimaalt, Hedilt. Nagu nii äge ikka. Te ei kujuta ettegi, kui õnnelikuks mind sellised üllatused teevad. Pool õhtut käisin naerusuil ringi, haha :D.




Jaaaaa!!!! Täna koju jõudes leidsin pakikese oma voodilt, vanavanemate poolt saadetud. Nagu niiiii armas. Mul lihtsalt ei ole sõnu kohe :):):). Ma olen nii õnnelik praegu :).




Ja mu emps on ikka üle kõige. Mina ei saa aru, kuidas sa suudad nii palju teha, emps :D. Tegelikult ma ei tahakski kolme neist ära kinkida, haha :D. Jätaksin hea meelega endale :P. Kõige ilusamad ja soojemad sallid maailmas :)




Ja ühel päeval koju jõudes ootas mind selline üllatus! Flora käis mu toas päkapikku mängimas, haha :D. Nagu nii lahe idee ikka :):). Danke!!


No comments:

Post a Comment