Wednesday, February 1, 2012

Now you're just somebody


Okei, hakkan siis oma lubadust täitma. Lubaduseks on siis see, et pean iga päev vähemalt ühe pisikese lõigu siia kribama.

Nii, mis ma siis teinud olen? Ok, vaatasin kalendrit (ning märkasin, et kell on täpselt 11.11), ja ma ei suuda midagi meelde tuletada :D:D.

Hmm, eelmise nädala kolmapäeval veetsin ühe tüdrukuga, Helenaga niisama Viinis aega. Kõigepealt jõime kohvikus ülihead milkshake'i Oreo küpsistega (pm samad küpsised, mis Domino'gi) ja rääkisime niisama juttu. Siis läksime tema juurde, sain seal tema õega tuttavaks ja sõime makarone :D. Muide, Helena on siis 17 aastat vana ja ta on üks mu trennikaaslastest. Pärast seda läksin kontserdile, kus esines ka mu hostema (see oli tema koori poolt korraldatud kontsert). Kuigi laulud olid lahedad, pidin seal ära surema, sest istumiskohad olid halva nurga all ja tegelikult olin seda kõige juba enne näinud.

Neljapäeval sain oma töö valmis (A3 suurus):
Marie (paremal) tahtis, et ma joonistaksin, sest tal oli vaja sünnipäevakingitust oma hostõele (vasakul). Ja summa, mis selle eest sain, oli minu meelest natuke liiga palju, haha :D:D. Mõtlesin väikese tutorial'i ka siia blogisse lisada, aga kuna avastasin, et mul fotokas tühi, siis vb homme saan lisada. Ja haha, neljapäeval olid jällegi kunstatunnid, ja kunsta õps "avastas" mind jälle. Pidin kustatunnis viimased viimistlused tegema sellele joonistusele tegema (ei olnud lihtsalt muust kohast aega võtta, kuna järgmiseks päevaks pidi see juba valmis olema, ja õhtul peaaegu kohe pärast kooli läksin trenni). Võtsin oma mapi koos selle ja veel ühe teise joonistusega kaasa, ja kui õps mu joonistusi nägi, siis ta istus minu kõrvale maha ja imetles: "Unglaublich, unglaublich...". Haha :D. Siis ta kutsus teise kunstaõpsi neid imetlema ja siis ta tiris mind klassi ette ka ja näitas neid tõid mingi 14-15 aastastele. Ja siis ta soovitas mul tänavakunstnikuks hakata :D. Ma tegelikult veitsa kaalungi seda... Aga ma arvan, et ma ei ole veel valmis.

Reedel sõitsin Bad Goisernisse, pool üksteist läks rong teele. Umbes neli tundi sõitmist ja olimegi kohal. Bad Goisernis toimus siis YFU keskseminar. Ilus koht oli, aga mulle meeldis esimene seminar rohkem, seal sai vähemalt paremini süüa, haha. Aga ok, tegelikult oli see lahe. Ma ei viitsi sellest eriti pikalt rääkida. Põhimõtteliselt tegime igasuguseid grupitöid, rääkisime oma eludest siin ja soovitasime igasuguseid nippe jnejne. Ja jagasime jõulukingitusi ka omavahel :P, ning joonistasin mõned tatokad ka (ma ikka pean alati kusagile kritseldama). Pühapäeva õhtul jõudsin tagasi koju ja pm läksin kohe magama :D. Panen pildid pärast poole üles, sest nagu ma juba mainisin- mu fotokas on praegu jumala "dead".
Ülejäänud päevad olen niisama Viinis ringi kolanud. Ja mul on ikkkkkkka veel nii palju nägemata. Ning - ma armastan Viini. Ausalt. Aga praegu on siin nii kuradima külm. Kui ma juba siin -5 kraadiga suren, siis ma ei tea, mis ma Eestis -30 kraadiga teeksin.
Praegu on mul vaba tund, istun koridoris koos kolme klassiõega :D. Kõik mingi jumala omas mullis. Kaks tundi veel ning siis lähen koju, söön, magan, ning kuuest lähen trenni. Jõuan kusagil kümnest tagasi. Ja isver, mul praegu nii nõme tunne, sest sain inka õpsi käest oma mingi kirjandi stiilis kirjutatud töö tagasi. Ma tegin seda nii hilja õhtul (kell üks kusagil), ja kirjutasin mingi ilgelt lolli jutu kokku. Haha. Sain töö tagasi, nägin, et see on ilgelt punane, ja nüüd see arvatavasti lendab see otse prügikasti. Ma ei taha seda lugeda, sest mul on veits liiga häbi :D:D. Julgesin vaid töö lõpus olevale kommentaarile kiire pilgu peale visata ja seal oli umbes midagi sellist: "Kuna ma ei tea su ema keelt, siis ma võib-olla ei saanud sinust õigesti aru blablabla...". Oiiiijahhhh :D. See õps mulle täiega meeldib (tunnid on täiega lahedad) ja nüüd suutsin omal margi täis teha :D.
Ja eile kehalise tunnis sain palliga täiega vastu pead (alati peab minuga midagi juhtuma). No ei ole pallimängude jaoks loodud :D. Kõik olid mingi täiega mures, ma ise ei saanud alguses arugi, et palliga vastu põske sain, haha :D. Ma mingi ainukesena täiega naersin oma kobaduse üle :D.


No comments:

Post a Comment