Wednesday, October 12, 2011

Hell burns by angel turns her pillow to the cooler side

Paar ööd tagasi oli kuu ümber hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiglaslik ring. Ilm läks soojemaks küll igatahes :P.
Ps, pidin oma pikad küüned ära lõikama, sest esmaspäeval sain Taekwondo õpetaja käest küünte pärast natuke sõimata. Aga ilma küünteta on tegelikult mugavam olla :D. Kuid see-eest käed paistavad kuidagi imelikud ilma nendeta.



Kadri, aitäh pusa eest!! Ole tubli :). Näeme kunagi :)



Sõime just klassiga elektrone :P. Maitses hääää. (Okei, tegelikult olid need Harribo kummikommid, aga meil on keemia tunnis mingi elektronide värk käsil ja õps otsustas meile jagada elektrone.)

Aga okeiiiii, räägiks siis oma viimastest nädalatest ja veitsa ka tulevatest päevadest.
Üle eelmise nädala lõpus käisime perega restoranides söömas. Reedel käisime mingis rikaste restoranis. Või noh, vähemalt selles linnaosas, kus käisime, elavad peamiselt rikkad inimesed. Ausalt öeldes, restoran mulle eriti ei meeldinud. Lihtsalt, disain ei olnud hea, söögid ka midagi väga erilist ei olnud, lauad olid kuidagi kokku surutud jne. Aga veinid pidid head olema, vähemalt pere jutu järgi. Maitsesin ka paar veini, aga mina ei tea, mulle ei meeldinud (imelik, nagu ma olen :D). Igatahes, arve oli hiiglaslik, uskuge mind :D. Oli veitsa vähem, kui Eestis miinimumpalk on. Jõhker. Aa, ja veel üks naljakas asi on see, et inimesed võivad oma lemmikloomasid igale poole kaasa võtta. Näiteks selles samas restoranis meie kõrvallauas istus üks rikaste perekond, kaasas kaks suurt koera :). Äge.
Järgmisel päeval läksime Viinist välja ühele ajaloolisele üritusele. Ma jällegi ei mäleta, kuidas seda kutsuti, aga igatahes käisime mingi kahe tuhande aasta vanuses rooma linnuses, mis pani alguse Viinile (nagu ma aru sain). Igatahes hiigelsuur on see linnus.Giid rääkis natuke inglise keeles ka. Vähemalt see osa, millest ma aru sain, oli huvitav. Lisaks sõitsime mingite masinatega (ma ausalt ei tea, kuidas neid kutsutakse), et teekonda kiiremini läbida. Ja see oli ka vägev :). Ning kokkuvõtteks - roomlased olid ikka kur*dima targad. Leiutasid põrandakütte jne. Majad olid seest ikka megailusad, oleksin nõus lausa ise sellel ajal elama :P. Pärast käisime kiiruga mingis muuseumis ja siis läksime jälle restorani sööma. Ja selles restoranis oli söök mega hää.
Häääää söök.


Natuke muuseumist.



Need masinad, millega sõitsime.


Põrandaküte - tänu neile (roomlastele) oskame tänapäeval seda ehitada. (Emps, tegin sellest pilti just teie pärast :D. Hostema teab, et meil Eestis on põrandaküte ja ta tahtis, et ma näitaksin teile, kuidas põrandaküte alguse sai.)



Ühe roomaaegse kuulsuse maja - kuigi see on tuhandeid aastaid vana, on sise-ja välisdisain uskumatult hea. Värviline, mugav jnejne. Muidugi on see restaureeritud.



Väike osa sellest hiiglaslikust linnakust.


Terve järgmine nädal (7 päeva) käisin Bikram joogas - iga päev 90 min joogat 40 kraadises ruumis. Üle pika aja sain "sauna" :D. Esimesel korral oli rätik nahatükke täis, järgmised päevad olin puhas nagu beebi. Mulle meeldis, aga tüütama hakkas see, et alati olid samad harjutused. Mõndasid harjutusi hakkasin selle pärast vihkama ka :D. Need olid lihtsalt nii rasked. Aga lõpetuseks võib ikka öelda, et mulle meeldis. Viimased kaks päeva olid eriti rasked (ja head), sest õps andis inglise k tunde ja ma sain kõike nii teha, nagu tegema peab. Teised päevad (v.a. kõige esimene päev) olid saksa k.
Vahepeal (reedel) käisin ka St. Pölten'is (ei tea, kas kirjutasin õigesti), kus olid siis mingid Rohelised Päevad.

Käisin seal YFU't esindamas, üritus oli igav, aga kuna ma olin koos ühe tüdrukuga, kes käis eelmisel aastal Eestis vahetusõpilaseks, oli see päev tegelikult väga tore. Ja ta rääkis minuga puhtas eesti keeles :D. Alguses oli nii imelik eesti keelt kuulda ja kui ta rääkis, siis ma naersin täiega, sest ma lihtsalt ei saanud naeru pidama. See oli arvatavasti suurest üllatusest - siin suudab keegi eesti keelt rääkida. Lihtsalt nii imelik oli, et keegi sai minust aru :D. Aga õnneks harjusin ruttu ära :D. Siis ta veel ütles, et ma olen nii armas, kui pirni söön :D. Nii armas temast. Väga tore päev oli igatahes:). Rongis olles üritasin sellest imeilusast maastikust pilte ka teha. Aga jah, nagu ma juba mainisin, et ma olin rongis, polnud mul eriliselt võimalik häid pilte teha.

See pilt on tegelikult tehtud selle linnakuvärgi, restorani juures, aga ma ei viitsinud seda ümber tõstma hakata. Niigi on juba kaks tundi kulunud selle blogi värgi peale :D.



Aga nüüd see nädal teen iga päev võitluskunsti. Üleeile tegin Taekwando'd, eile Shaolin Kung Fu'd, täna lähen ka Kung Fu'd tegema, homme on Aikido. Ja reedel lähen Ülem-Austriasse YFU üritusele kolmeks päevaks. Ja siis plaanin võitluskunste edasi teha. Arvatavasti teen terve järgmine nädal karate'd. Võitluskunstide kohta niipalju, et kõigepealt proovin igasugused stiilid ära, siis valin ühe välja ja jään selle juurde.
Ahjaa, eile suutsin siis oma jala välja väänata Kung Fu'd tehes - põrand oli märg ja ma suutsin sinna sisse astuda ning libiseda. Aga see ei takista mul täna ka Kung Fu'd teha :D. Arvatavasti hostpere vaatab viltu mu peale, kui lähen koju ja ütlen, et kell 18.30 lähen Kung Fu'd tegema, aga mis siis :D.
See muhk on praegu vist isegi suurem.


Empsi pakk jõudis ka eile kohale. Eesti maitse jälle suus :3 . Njäääämmmmmmm. Danke! :) Ja kusjuures sellest maaalusest järvest, mis sa, emps, oma kirjas kirjutasid - ma rääkisin sellest kohe alguses oma hostperele, kuid nad ei teadnud sellest midagi. Nüüd ma rääkisin uuesti ja selgus, et see polegi Viinis, vaid mingi pool tundi linnast eemal. Aga ikkagi, see on ju pm Viinis ja mulle ei jõua kohale, kuidas nad sellest ei teadnud.
Aga maiustuste kohta niipalju - perele meeldivad need tohutult :). Aga hostema arvab, et on halb, et need maiustused nii head on, sest nad ei suuda nende söömist lõpetada. Ilmselt arvavad, et lähevad paksuks (aga no, nad on megamega peenikesed, niiiiiet minu meelest pole hullu :D).

Mu koolist ka natuke: meil on võimalus iga päev endale sooja jooki teha. Klassis on keedukann, kohvi, erinevad teesordid jne. Kuigi klassijuhataja on sellele totaalselt vastu, täidame ikka oma tahtmisi. Nagu üks mu klassiõdedest ütles - meie klass on nii tugev, et ei lase tema arvamusest ennast segada. Peidame neid asju kapis :D. Ja koolipäevad on ka vahest jumala lahedad - mõnikord on kuue tunni asemel 4 tundi, vahest ei tea üldse, kas mingi tund toimub või mitte :D. Jup. ;). Ja bussiliiklus sakib siin ikka täiega - kunagi ei tea, millal buss kohale jõuab. Siiani pole sattunud ühegi bussi peale, mis täpselt õigel ajal tuleb.

Okei, ma peaks oma raamatuga ka veitsa nüüd tegelema.

Kallikalllllllllllllllli ja tervitusi teile kõigile!! Ja emps, kallista Pifut ja Nässut ka minu eest :).

No comments:

Post a Comment