Friday, September 30, 2011

Tonight belongs to him

Okei, ma nüüdsest võtangi oma pealkirju lauludest, sest ma ei viitsi ise neid välja mõelda. Võtke neid kuidas tahate :D


Jup, südamed jälitavad mind ikka veel. Seekord ajasin kogemata piima maha. Ja kusjuures, see on teine kord, kus piima maha ajades süda tekib. Ja muidugi näen ma neid igal pool mujal ka. Vahetusperele teeb see igatahes nalja :D. But believe me or not, I'm not in love.!
Aga ma tegelikult ei mäleta viimastest neljast päevast midagi, hihi. Oleksin nagu mingi udupilve sees olnud. Aga igatahes olen raamatu kallal palju töötanud. Kõik on valmissssss, aga tuleb nats korrigeerida ja kogu see kupatus uuesti üle lugeda.
Ning siis Viini metsad - no ma lihtsalt armastan seal joosta. Mis vahet seal on, et nendest rajamärkidest midagi aru ei saa... Ma lihtsalt tean, kuhu minna. Vähemalt siiani olen teadnud. Viimane kord jooksin mingi tund ja 45 minta (ps, ma ei olnud eksinud, lihtsalt tahtsin joosta). Ma pole kunagi nii kaua jooksnud, hihi.
Aa, rääkisin täna klassiõega ning meil läks vestlus üle tundide peale. Ja siis ta ütles: "...aga sulle ju see tegelikult ei loe, sest sa oled nii kui nii tundides kogu aeg arvutis." Okei... :D, mulle tundus see mingi tagamõttega olevat, ja et ta ei mõtleks, et ma mingi arvutifriik olen, ütlesin: "Tavaliselt ma ei ole, aga ma lõpetan oma raamatut, sellepärast olengi tunnis arvutis." Ja siis ta tegi suured silmad pähe: "Sa kirjutad raamatut?" Mina muidugi mõtlesin, et kõik mu klassist teavad, aga jah, eks ma siis hakkasin otsast peale :D.
Ja jess, eile oli viimane saksa keele kursuse päev :). Jessssssssss, ma tegelikult jumala õnnelik, et see läbi (kuigi ega ma nüüd miljon korda targem ka pole). See lihtsalt võttis nii palju aega.
Aga järgmisest nädalast hakkan joogas käima, seitse päeva järjest :P. Mingi "hot yoga" pidavat olema. Ootan põnevusega. Ja järgmise nädala reedel lähen Viinist kahe tunni jagu eemale mingisugusele Rohelisele Päevale. Saan seal kokku tüdrukuga, kes oli Eestis vahetusõpilane. Ja siis ülejärgmisel nädalal lähen kolmeks päevaks YFU üritusele, mis toimub mingi tuhande aasta vanuses lossis :P. See on siis reedest pühapäevani. Ootan ka seda vääääga.
Aga ka see nädalavahetus on mul äärest ääreni täis. Täna kell seitse läheme perega kusagile Viini restorani, laupäeval tegelen raamatuga ja pühapäeval läheme mingi Rumeenia värgile. Oli midagi ajalooga seotud ja nagu ma aru sain, siis on ka see Viinist väljas. Ägeeeeeeeee.

KALLIKALLI :)

No comments:

Post a Comment