Wednesday, September 28, 2011

Let's get lost

Haha. Jumala feil päev täna olnud :D. Päev algas juba ärgates imeliku tundega. Selline segane tunne oli.
Igatahes, mõned minutid enne kodust lahkumist kukkusin trepil oma tagumiku peaaegu pooleks :D. Hostisa kuulis kõike pealt ka. Ütles, et ma pean rohkem ette vaatama. Ma vastasin, et ma teadsin, et ükspäev kukun sellel trepil :D. Ma mõtlesin seda tõsiselt, sest olin ennegi seal tasakaalu kaotanud. Ja esikus avastasin, et mu pluusil on kukkumisest auk sees :(. Aga kuna buss oli kohe tulemas, ei olnud mul riideid aega enam vahetada. Tõmbasin lihtsalt mingi pika kardigani selle asemel selga ja asusin bussipeatuse poole teele.
Aga siis selgus, et buss jääb sajaga hiljaks. Kui buss oli juba 7 minta hiljaks jäänud, helistasin oma klassiõele, kes sõidab sama bussiga kooli. Arvasin, et olen ise bussist maha jäänud, kuigi jõudsin 5 minta bussi saabumisajast varem kohale. Aga klassiõde ütles, et ma pean vähemalt viis minta veel ootama. Lõpuks jõudsime kooli 8.10 - st, tund oli juba 10 minta peal olnud. Vahepeal sain teada, et see on Austrias väga tavaline - rongid ja bussid jäävad alati hiljaks.
Ja muidugi, ega ka kolmas feil olemata jää. Eile õhtul panin juustesse veitsa õli - panen nädalas korra oma juustesse õli, et neid toita. Tavaliselt olen selle alati ilusti välja saanud, aga täna jäi osa sellest juustesse. Jumala nõme on olla :D. Pean juukseid kinni kandma. Õnneks paar tundi veel ja tunnid on läbi.
Niiiiiet mis järgmiseks?

No comments:

Post a Comment