Friday, September 23, 2011

Koolist



Kuna üks mu klassiõdedest tahab endale tatokat teha, siis ta mõtles, et kuna ma oskan nii "hästi" joonistada, siis ma võiksin talle midagi kavandada. No ja kuna mulle meeldib selliseid nikerdusi teha, siis ma mõtlesin, et miks mitte. Siin veel kõvasti pooleli, aga valmis pilt kukkus päris ilus välja. Ja kuna klassiõde krabas selle kohe endale, siis ma ei saanudki valmis tööst pilti teha... :D Ehk kunagi hiljem saan.
Igatahes, ta oli vääääga õnnelik selle üle. Ta arvas, et keegi ei suuda aru saada, mida ta päriselt tahab, aga mina juhtusin sellele vägagi pihta saama :D. Isegi ta sõbrad küsisid, et "milliselt interneti saidilt sa selle leidsid?".
Veel, see on niiiii veider, kui palju tähelepanu mu "joonistamisoskustele" siin pööratakse... Nagu wtf, kõik on jumala ekstaasis :D. Ja see teeb tuju heaks :).


Njämmmmmmm... Eile viisin kooli neli erinevat empsi saadetud Kalevi shoksi pluss Mesikäpa vahvelkomme, ja mu klass oli väga õnnelik selle üle :). Mul oli kohe nii hea meel. Ning üks mu klassiõdedest otsustas, et ma pean Austria kuulsat shoksi maitsema ning ta ostis siis mulle ühe sellise, mis üleval pildil. Ma ei tea, kas see on Eestis või mitte, aga jumala hea maitses! Danke schön! :)


Okeiiii, nüüd siis päriselt kooli juurde.

Nonii. Esmaspäeval on mul neli tundi :), teisipäeval ja kolmapäeval kuus tundi ning neljapäeval ja reedel kaheksa tundi, sest nendel viimastel päevadel on juures pärastlõuna tunnid. Neid saab iga õpilane ise valida (valimine on kohustuslik) ning mina valisin inglise keele ja kunsti. Kunsti on mul 5 tundi nädalas :P, sest mu klassijuhataja arvas, et kuna mul ei ole prantsuse ja ladina keele tundides midagi teha, siis võiksin need ära vahetada. Lisaks on mul kahe ladina keele asemel ka saksa keel. Äravahetatud tundides olen väiksemate klassidega koos, kõige nooremad on vist 10-ne aastased :D. Aga noh, vähemalt õpin nii saksa keeles lugema :D (ühes saksa keele tunnis loeme mingit raamatut).
Aga igatahes, see kool, kus hetkel käin, on väga tarkadele inimestele. Teadussuunaga kool siiski ju. Kohe alguses tegelikult "hoiatati" mind, et see on väga hea kool. No ma mõtlesin selle "hea" all kohe, et ei pea õppima vms. Aga tuli välja, et selles koolis õpitakse ikka sajaga. Igas aines on nad Eesti koolidest vist ees, sest ma ei jaga mitte üheski tunnis mitte kui midagi. Isegi inglise keelt oskavad kõik, vähemalt minu jaoks tipptasemel rääkida. Juba anti meile inglise keeles kodutöö, kus peame mingist raamatust, millest on tehtud film, presentatsiooni tegema. Ja mitte lihtsalt presentatsiooni, vaid huvitava presentatsiooni. Tsiiiiisas... te teate väga hästi (vähemalt osad teist), et ma ei ole esitlemistes üldsegi hea.
Ja mata - sellest pole mõtet rääkidagi. Täna tegin seal tunnikat, vähemalt üritasin. Oskasin vaid kuupäeva ja oma nime sinna kirjutada. Esimene "viis" ilusti kirjas :D. Õpsile tegi see nalja, seegi hea :D.
Ainukesed tunnid, kus kaasa teen, ongi kunst (juhul kui õps mingit loengut ei pea), mata (sest mata õps on samas ka mu klassijuhataja - hea mulje peab ikka jätma ju (aga no, ma kirjutan ainult tahvli pealt maha (tegelikult tegin Eestis ka enamusajast nii))), kehaline ja inglise keel. Aga ma olen nii laisk, et ei viitsi isegi inglise keeles kodutöid teha. Peab ennast ikka kätte võtma.
Ja kehaline - oiiiiii, kui te vaid teaks, kuidas siin ikka asi käib. Esimesed kaks tundi jooksime "küngastel" (mine metsa, kuidas võttis läbi) ja teised kaks tundi tegime mingit aeroobikat, jõhker rütm oli igatahes, raskematele sammudele ei saanud ma muffigi pihta (nagu alati :D) ja pärast venitasime korralikult kõik kohad läbi. Nt hoidsime käpuli olles ühte jalga õhus viis minta vist :D, treenisime tuharalihaseid, põrgupiin oli see :D. Aga tegelikult mulle meeldis.
Põhimõtteliselt viimastel päevadel olengi muudes tundides kas raamatut kirjutanud (jaaaaa, tahan selle septembrikuu lõpuks valmis saada, ja olen ka kindel, et saan :) ) või saksa keelt õppinud, tehes oma saksa keele kursuse kodutöid, õppides sõnu jne. Aga pole mõtet arvatagi, et keel on mul varsti selge. Kuigi käin kuu aega, kaks korda nädalas, kolm tundi päevas saksa keele kursusel, ei oska ma ikka mitte kui midagi, nuuks. Mu mälu on ikka nii kuradima halb :D, ise ka imestan vahest.
Okei, veel üks erinev asi on see, et kõik toovad oma hommiku- või lõunasöögi kooli kaasa. Põhimõtteliselt võisaia, -leiba, puuvilju vms. Ning käiakse ka kaupluses, mis on sõna otseses mõttes kohe kooli vastas, toitu ostmas. Tegelikult mulle isegi meeldib kodust toitu kaasa võtta :). Tagasi Eestisse tulles hakkan ka vist toitu kodust kaasa võtma. Aga nõme on see, et siin süüakse saia niiiiii palju. Aga olenemata sellest ei ole inimesed siin üldse ülekaalulised.
Jap, tunnid on siin 50 minta pikad ja vahetunnid enamasti 5 minta. Kõige pikem vahetund on 15 minta, siis tuleb veel üks kümne minutine vahetund. Aga enne pärastlõuna tunde on ka 30-ne minutiline vahetund.
Hih, ma ei saa ikka ütlemata jätta, et Viiiiiiiiiin on ilus :). Ja koht, kus mu kool asub, on veel ilusam - "küngaste" ja metsade vahel (mul ei lubata enam nende "küngaste" kohta mäed öelda, aga võtke teadmiseks, et ma mõtlen nende all ikkagi mägesid :D). Kõige ilusam vaade on kunstiklassist, kus terve sein on pm klaasist. :). Perfektne.

Okei, aitab vist küll nüüdseks :D. Suuuuuuuuuuured kallid ja musid teile! :)


No comments:

Post a Comment