Sunday, September 11, 2011

17. päev



Okeiiii, nüüd tuleb vääga pikk postitus. Pole ju mingi nädal aega siia kribanud.
Nii, alustaks siis eelmisest nädalavahetusest, mil käisin koos Lily (ei tea, kas kirjutasin õigesti) ja Floraga Flora sõbrannadel külas. Nad elavad teisel pool Viini, seega teekond sinna võtab tavaliselt umbes tund aega. Aga jah, meie oma venis ligi kahe tunni pikkuseks, sest metroos oli mingi jama... Ja haha, otsustasime siis poolt vahetada ja teise rongiga minna, ning just, kui olime teisele poole saanud, jõudis rong lõpuks kohale... Oiii, kuidas me pettusime... Aga lõpuks jõudsime siiski Flora sõbrannade juurde ilusti kohale.
Viki ja Michelle (jällegi ma ei tea, kas kirjutasin õigesti) maja on väääga ilus. Tegelikult elavad nad ridaelamus, aga seda annab majaga võrrelda. Igatahes, maja oli viimasepeal ning majataguses hoovis asub neil ka bassein, kus veetsime terve päevase aja. Ja hehe, kuna ma jätsin oma päevitused Eestisse, siis Viki laenas mulle enda omasid. Neil on ka 11-aastane suur koer, kellega pärast suplust ja päevitamist jalutama läksime. Niiinii sõbralik koer on ikka :), sain temaga hästi läbi igatahes, hihi. Võib-olla sellepärast, et ta tundis, kuidas ma oma väikest nunnut, pehmet totut igatsen. Jalutuskäigult tagasi olles grillisime, sõime oma kõhud täis ning mängisime mingit äraarvamis- ja kaardimängu. Õhtul lobisesime laua ääres niisama. Vahepeal tuli Viki ja Michelle vend ka uudistama, aga kuna ta ei osanud inglise keelt absoluutselt, siis üritas ta minuga saksa keeles rääkida. Aga jah, ma ju ei mõista saksa keelest midagi, hehe. Aga vähemalt sai ta mu nime hääldamise selgeks.
Jajah, mis mu nimesse puutub, siis kõik ütlevad mulle Möörkä või midagi selle sarnast. Ja see on nii naljakas. Eriti raske on mu nime hääldamine õpetajate jaoks... Aga eks ma ikka surun kõigile oma õiget nime hääldust peale.
Nii, tulles tagasi tüdrukute õhtu juurde. See oli vägaväga fun :). Mulle meeldis. Tulime ära pühapäeval umbes kaheteistkümne ajal.
Nii, esmaspäeval algas siis kool. Esimene päev oli väga lühike, mingi 2h. Aga mu klassikaaslased ja klassijuhataja tundusid kohe alguses väga toredad. Mingi õps oli mu klassikaaslastel käskinud mulle saksa slängi ka õpetada :D, mida nad pidevalt ka teevad. Alguses öeldi, et mu klassi tuleb veel üks vahetusõpilane, aga õnneks olen siiani siiski ainuke. Sattusin istuma tüdruku kõrvale, kes käis just eelmine aasta USA's vahetusõpilaseks, seega on mul hea translaator kõrval, hihi... Aga minisõnakas on mul alati kaasas. Suhteliselt värviline on see tänaseks.
Pärast esimest koolipäeva läksin Flora ja tema sõpradega välja Viini peale. Ühel tema sõbrannadest oli sünnepäev ja läksime tähistama. Läksime kõigepealt ühte restorani, kust ostsime joogid. Minu meelest oli mingi milkshare vms. Mina tellisin shokolaadiga. Mmmmmm, see oli mega hea... Jääkülm, ja see vaht... mmmmmmmmmmmmm... Pärast seda läksime itaalia restorani ja ostsime endale süüa. Mina ostsin suure pizza. Ja kui oleksin teadnud, et see niiiii suur on, ei oleks seda ostnudki, haha. Aga see oli ka nagu Mega Hea. Ja muidugi, jäätistest pole mõtet rääkidagi. Palavatel suvepäevadel ei ületa neid lihtsalt miski.
Kõik koolipäevad on muidu väga toredad olnud. Mu klassis on 17 õpilast, 2 poissi (vist), ülejäänud kõik tüdrukud. Igatahes, tüdrukud on siiani väga toredad olnud. Kogu aeg on mul keegi, kellega olla ja kes seletab mulle igasuguseid asju lahti. "You're going to love us" - nende sõnad kohe esimesel päeval :). Aga klassis olen mina kõige vanem - siin lähevad ju kõik kuue aastaselt kooli.
Aaaaaa, jaaa, neljapäeval olid esimesed kunstitunnid, kus pidime enda peegelpilti joonistama. Ja mine metsa, kui ekstaasi kõik läksid minu töö peale. Kuigi minu arvates ei olnud see midagi nii erilist, haha... Isegi õpetaja oli, et "excellent, very excellent" ning ta lubas mul isegi mingeid värve kasutada... Siiani imetlevad klassiõed mu tunnis tehtud kritseldusi. Ja see on nii tore :). Ohjah, sel päeval olin igatahes õnnest laes, isegi pärast kolme tunnist saksa k kursust pulbitsesin ikka veel energiast. Seda meelde tuletades hüppan kogu aeg õnnest lakke, haha.
Hah, ja mis saksa k kursusesse puutub... See on mul kuu aega, kaks korda nädalas ja päevas kolm tundi (18.00-21.00). Esimene päev läks jumala nihu... Kõigepealt viis Flora mind kursuse toimumiskohta. See asub siis Mariahilfestrasses (jeii, nüüd oskan selle nime öelda), kõige suuremas shopingutänavas. Kursus ise oli OK, kuid natuke väsitav. Igatahes, tagasi pidin üksinda minema ja teist teed pidi. Alguses natuke läksin valesti, valisin metroos vale suuna, aga õnneks sain asjale õigel ajal pihta. Jõudsin siis raudteejaama, kus pidin õige rongi peale minema. Aga - ma ei osanud numbreid vaadata. Pidin nr 4 peale minema, aga see oli number, mida ma leida ei suutnud. Helistasin siis Florale ja küsisin, kus ma seda nägema peaksin. Üritas mulle küll seletada, aga ma ei näinud seda ikka kusagil :D. Ja siis ta ütles: "I think that you missed your train now." And I was like: "What, no way... Really?". See oli viimane rong Hardersdorfi.
Jap, pidin siis pool tundi seal samas raudteejaamas ootama Florat. Lõpuks läksime siis metrooga Hütteldorfi, kus pidin võtma takso (hostõde läks oma sõpradega välja, seega sõitsin üksi koju.). Ja see oli mega kallis, 3 km(vist) pea 9 eurot. Das ist sehr verrüct. Igatahes, jube feil tunne oli õhtul voodi minnes.
Aga neljapäeval, mil oli siis teine keele kursuse päev, läks kõik hästi. Hostvanemad tulid mind saatma, sellepärast. Igatahes, mina pidin neile teed näitama ning nemad siis pidid ütlema, kas teen õige valiku või mitte. Aga enda meelest mäletasin teed väga hästi. Lõpuks näitasid nad mulle ka selle rongi numbri asukoha ära. Tegelikult leidsin selle ise üles, haha... Oli jah väga imelikus kohas igatahes.
Eile (10.09.11) käisin hostemaga loomaaias, kus saime kokku teise hostperega. Nende vahetusõpilane on pärit Argentiinast ja ta ei osanud eriti hästi inglise keelt. Aga kõik läks hästi. Loomaaed on vist Euroopa vanim, kui mitte maailma vanim. Ma ei mäletagi... Igatahes, väga lahe oli seal. Igasugused põnevad käigud jne. Aga kurb oli ka. Loomad ei ole loodud puuris kinnihoidmiseks.
Elisabeth ostis mulle Golden Pass'i, millega saan kogu selle suure pargi läbi käia, ühe aasta aja jooksul (lisaks loomaaiale on seal igasugused imetlusväärsed ehitised, lossid jnejne...). Põnev.
Muide, läksin hostemaga jalgratastega loomaaeda. Tagasi tulles ei olnud mul üldse isu jalgrattaga sõita, sest olin nii väsinud. Meil ju siiani mingi 30 kraadi juures temperatuur... Ja sellise palavusega loomaaias olla on ikka kurnav :D.
Täna olin niisama, kirjutasin raamatut jne. Hostvend käis hommikupoole külas, sõime koos lõunat ning õhtul käisin Elisabethiga jalgrattaga sõitmas. Pidin talle kooli juurde teed näitama (et ma ikka mäletaksin, kuidas sinna jalgrattaga sõita. Võib-olla homme lähen jalgrattaga. Aga ma ei usu eriti, et viitsin, haha...).

KALLID JA MUSID!!!!!!!!!!!

(Ps, kuna siia on nii tüütu palju pilte lisada, siis kõik pildid lähevad FB'i.)

No comments:

Post a Comment