Saturday, September 24, 2011

And my friends - they are so beautiful...

Kuna mul täna ei ole (vist) midagi ees, siis mõtlesin, et võiks teid veel ühe postitusega üllatada. Võib-olla ei kriba ma jälle mitu nädalat siia, niiet enjoy :).



Mu kummuti peal olevad ehted. Peamiselt kõik Eestist ja Iirimaalt, aga üks on ka Viinist ostetud :).
Haha, ma käin päris tihedalt Mariahilfe Strasses. Siin on riided ja jalanõud igatahes palju odavamad kui Eestis, kuid ka siin on kalleid poode. Ja kui siin saled on, siis siin ikka on päris saled. Mulle lihtsalt meeldib igasuguseid asju vaadata. Aga see ei tähenda, et ma omale kuhjadeviisi asju ostaksin :P.




Jummiii, iga kord, kui omale kodus kohvi teen, on pool tassi head vahtu täis :P. Peamiselt vahu pärast teengi endale seda :D. Aga õnneks teen kohvi suhteliselt harva.
Üldsegi, kui Viinis kuhugile sööma, jooma minna, saab vaid häid asju. Igasugused külmad ja soojad joogid on nagu megahead... :):)
Aga hihi, kui perega (neljakesi) viimati väljas söömas käisime, oli arve 62 eurot :D. Ja me tellisime vaid praed, salati ja joogid.




Jup, maailma parima empsi saadetud pakk jõudis selle nädala alguses koju :). Nii hea soe tunne tekkis kohe. Saatis mulle kastiga (kus Näss sees oli istunud) mu lemmikkaisukaru, talvejope, neli erinevt Kalevi shoksi, Mesikäpa kommid, tiramisupähklid ja empsi enda tehtud astelpaju-õunamoosi. Mmm... hää oli Eestist midagi saada. Lisaks oli kastis veel üleval olev kiri, mis ripub nüüd mu seinal, ja kui mul peaks tuju halb mingi päev halb olema, siis see tooks küll naeratuse näole :). Danke schön!
Kuid jopet mul arvatavasti niipea vaja veel ei lähe, sest:
Kuid praegu on küll soojem kui 17 kraadi, sest jumala palav on väljas hetkel.



Natuke veel koolist... Selline on siis mu aastakava. Oranžiga on tähistatud vabad päevad, siniste kriipsudega on päevad, kus teste ei lubata teha ja rohelisega on siis päevad, kus toimuvad mingid üritused (vist).

Okei, nüüd räägiks oma "tavaelust" ka.
Olen siis pea kuu aega nende "küngaste" ja metsade vahel, Viinis elanud. Uskumatult puhas linn on muidu :). Alati, kui linnas käin, sõidan metrooga ja kui rong maa-alt väljub, siis on alati ilus vaatepilt olnud. :)
Aga tegelikult on natuke väsitav linnas elada. Kuigi mul pole linna vastu midagi, ei tuleks ma kunagi suurde linna elama. Mu loomus lihtsalt on selline :). Ja ma nii igatsen oma lemmikloomi, Nässut ja Pifut :(, ja teid ka. Aga see ei tähenda, et ma kurb oleksin.
Praegu on küll selline tunne, et ma pole midagi erilist selle kuu aja jooksul teinud, aga kui mõtlema hakata, siis tegelikult olen ma päris paljudes kohtades käinud ja saja inimesega tutvunud. Näiteks olen kaks korda Schönbrunnis (esimene kord käisin hostemaga loomaaias, kus saime perega kokku, kellel on ka vahetusõpilane, ning teine kord käisime siis koos perega ns lossi vaatamas ja labürindis ekslemas) käinud, mitmeid kordi väljas söömas käinud, niisama Viinis olnud, Mariahilfe st. palju kordi shopanud, Flora sõbranna juures küpsiseid küpsetamas käinud... Ja muidugi kool ning saksa keele kursus võtab suurema osa ajast. Ning kindlasti raamatu kirjutamine - see võtab ka ikka palju aega. Vähemalt on mul alati midagi teha. Ja kui ma selle osa valmis saan, siis arvatavasti alustan ka järgmise osaga :D.
Täna õhtupoole tulevad mingid külalised meile (hostema seletas mulle saksa keeles, sain ainult poolest jutust aru :D) ning mu hostisa teeb traditsionaalset hispaania toitu. Muide, sain teada, et mu hostisal oli kunagi restoran - sellepärast ta nii hästi oskabki süüa teha. (Aga emps, ära kurvasta - sinu toidud on ikkagi paremad :P).
Ja mis saksa keelde puutub, pere suhtleb minuga põhimõtteliselt saksa keeles ja kui ma aru ei saa, siis tõlgitakse. Klassikaaslased teevad ka sama. Aga suht tihti saan ma õigesti aru :D. Sellessuhtes, ärge arvake, et ma saan saksa keelest aru. Ma lihtsalt oletan palju.

Enam mul küll midagi pähe ei tule. Aga ma olen kindel, et kindlasti on midagi, mida kirjutamata jätsin ja mida võib-olla tahan hiljem juurde lisada. :D
Aga suured kallid ja palju tervitusi teile sinna Eestimaale (ja ka muudesse maadesse ning vahetusmaadesse).
:)

No comments:

Post a Comment