Thursday, March 15, 2012

so close to the flame

Koolis on jumalast tsill nädal. Esmaspäeval oli vaid 5h, pärast tunde läksime kinno. Nii, siis teisip oli vaid kolm tundi ja lisaks olid klassikaaslased kaasa toonud igast kooke ja värke :). Mina mitte, sest neil oli prantsuse keeles mingi värk ning mina prantsuse keele tundidest osa ei võta. Kolmapäeval ei pidanud ma üldse kooli minema, sest klassil oli mingi ajalooline värk. Täna oli ka vaid kolm tundi. Homme peaks neli olema. Lahe, eks :). Ja lisaks, kõik õpsid on kusagil suusatamas- viimane aeg ju siiski. Normaalne :D. Et siis järgmistel nädalatel jäävad ka arvatavasti paljud tunnid ära. Mulle like es.

Haha, mul tuli üks asi meelde. Üks päev seiklesin uuesti rongidega :D. Olin Westbahnhofis ja jumala selgelt nägin teadeteekraanidelt, et minu rong väljub mingi 15.26 vms. Suundsin vajalikule platvormile ja läksin rongi. Kuigi jumala imelik oli, sest ühtegi hingelist ei paistnud rongis olevat. Ja siis rong läks teele, ja mul oli muidugi täiega imelik tunne :D. Aga noh, loll nagu ma olen, maha ka ei läinud. Ja siis järsku jäi rong seisma- suundus sinna, kus rongid ootele jäävad vms. Nojah, eks ma siis väljusin, ja pm kohe oli mul üks töömees vastas. Jumala üllatunud oli, haha, ja sõbralik oli ka. Lahe reaktsioon oli tal. Ja siis ta rääkis oma teise töökaaslasega raadjosaatja teel, umbes et mingi eksinud tüdruk vms. Ei saanud eriti aru, sest ta rääkis minu meelest dialektis. Siis käskis ta mul üle raudteede joosta ja teise rongi peale minna. Seal muidugi ootasid mind teised töömehed :D. Nemad rääkisid ka dialektis :D. Ohjah. Sain siis esimeses klassis veidi aega sõita. Oli küll mugav :D. Sõitsin siis tagasi Westbahnhofi, koos töömeestega :D. Naljakad olid :D. Pärast seda suutsin ikka õige rongi võtta.

Ilmad lähevad ka järjest soojemaks :). Nii lahe :).

Eile öösel rääkisin oma armsa tädiga veitsa filosoofilist juttu, tulime ühele heale ideele ka :). Seega kaua ma magada ei saanud :D. Aga pole hullu, see oli seda väärt. Täna üritan ühe pildi valmis saada, ning lähen ka trenni. Homme lähen ka vist trenni, või jooksen ns 2h. Homme õhtul on mul ühe toreda inimesega filmiõhtu kokku lepitud :). Keine ahnung, mis laup ja pühap teen.
Järgmisel nv on Maxil sünna- seega jällegi suur pidu.
Ja siis aprilli alguses plaanin Salzburgi 4ks päevaks minna.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete