Thursday, February 16, 2012

Soul on fire

Sry, aga ma ikka jõudsin järeldusele, et ei viitsi oma blogi kirjutada :D. Ja see segaks ka saksa keele õppimist. On parem, kui ma ei ole nii palju eesti keele keskel. Ja kuna mu emakeel suht alla ka läinud, siis ongi vist parem mitte kirjutada, hahah :D.
Vaheaeg oli lahe. Neljapäeva öösel vastu reedet jõudsin Bregenzist tagasi Viini. Väga külm oli. Aa, kolmapäeval käisin Bregenzi lähedal asuvas linnas nimega Bludenz, sest seal on mingi šoksitehas. Linn lõhnas šoksi järgi :D. Ja neljapäeval käisin Innsbruckis. Mega ilus linn :). Kui koju jõudsin, siis ülejäänud kolm päeva põhimõtteliselt joonistasin. Tegelikult käisin linnapeal ka veits, hihi.
Nüüd olen tagasi oma igapäeva elu juures :D.

Mõned huvitavad seigad:
Ühekorra, kui trennist ära hakkasime minema, siis õpetaja tuli minu juurde ja ütles mulle eesti keeles "tere". Jumala lahe :D
Nr 11 ja 22 üritavad ennast ikka veel mulle sajaga peale suruda. Nt leidsin oma näpu pealt mingisuguse väikese kleepsu, ja ülla-ülla, selle peal oli nr 11. Mul pole õrna aimugi, kuidas ja kust see kleeps mu näpu peale sai. Täna nägin pinginaabri läpakas kella täpselt nii: 11:11:11. See ei ole enam normaalne. :D
Kui midagi veel meelde tuleb, siis panen kirja :P

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete