Thursday, February 2, 2012

Livin' it

Mul oli tuju :D. Esimese ja kolmanda joonistasin seminaril.





Mõned pildid Bad Goisern'ist (27-29.01.12). Pildid on tehtud rongis olles, seega kvaliteet pole eriti kiita
.








Hetkel on mul psühholoogia tund. Klassikaaslased töötavad gruppides millegi kallal, aga kuna ma keelt ei mõista nii palju, siis istun ma niisama pingi taga. Õps tuli minuga vahepeal rääkima ka. Küsis, kus ma elan siin ja mis keelt ma räägin,jne. Õppis sõna "uskumatu" ka ära (mul oli Õhtuleht lahti, kui ta minuga rääkima tuli (lol), ja siis luges mingit pealkirja sealt).
Täna muidu kool vaid 12-ni. Ja minul algas kool kell üheksa hommikul. See tähendab, et mul vaid üks tund veel :P. Kuid tegelikult on mul afternoon tunnid ka, aga ma teen poppi. Ma ei viitsi kaks tundi niisama tühja passida. Lähen linna uurima :D.
Keemia tunnid on ka jumala lahedad. Nad õpivad asju, mida ma juba õppinud olen (aga ega see ei tähenda, et ma hea olen. Ma ei mäleta midagi.). Ja kui ma midagi õigesti teen, siis õpetaja mingi täiega õnnelik ja kiidab mind :D. Ja suht lahedaid katseid tehakse ka. Näiteks üks tund õps tegi ühe õpilase ümber põleva ringi (tegi lauale kemikaalidega mingisuguse suure ringi ja siis käskis ühel tüdrukul ringi keskele minna ning seejärel tegi klassi pimedaks ja pani ringi põlema). Täiega äge.
Eilne trenn oli jumala lahe. Haha, kuigi ma olin suht tige seal... Sest mind pandi kokku uustulnukaga, ja kuna ma ise nii halb olen, siis ma ei mõista, kuidas õps sai meid kokku jätta. Lisaks ütleks, et ma ei olnud tige õpsi peale, vaid iseenda peale. Mu mälu on lihtsalt niiiiiiiiiii halb :D. Kuid tegelikult ma arvan, et õps tegi seda nimelt, sest nii ma märkan ja õpin ise rohkem. Kui ma olen mingi proffiga koos, siis ma ise ei viitsi oma aju nii palju pingutada. Täna ka siis kell kuus trenni poole teele, kusagil kümme õhtul jõuan tagasi. Aa, ja seoses trenniga... Ausalt, mulle tundub, et mida rohkem ma seal käin, seda painduvamaks ma muutun. Kui ennem tundsin käsi õige nurga alt väänates valu, siis nüüd ei tunne ma pm midagi. Ükskord, kui tegime mingit käeväänamisharjutust, siis minu peal see jällegi ei töötanud. Ja siis õps tuli ja väänas mu kätt, ja suht järsult veel. Mul läks käsi täiesti tagurpidi, kondid ka jõhkralt ragisesid. Need, kes pealt vaatasid, mõltesid, et mul luud murdusid vms, sest see oli lihtsalt jõhker :D. Ise ehmatasin ka ära :D. Aga midagi ei juhtunud.


No comments:

Post a Comment